sunnuntai 17. lokakuuta 2010

Hammastahnan käyttötarkoitus?

Fannille tää on jääny jostain syystä hieman epäselväks.

Just pystyin ostaa Tigin shampoon ja hoitoaineen sillä, kun aikoihin meillä ei neitinen suihkussa ole harrastanut huttukeiton tekoa, johon on käytetty puoli pulloa shampoota.

Vaan erehdyinpäs!

Onneks neitisen tielle ei osunu ne Tigin putelit, vaan tällä kertaa hammastahnatuubi. Täysinäisestä tuubista on jäljellä ihan olematon osa. Hän oli ruutannu melkein koko tuubin nuken kylpyammeeseen.

Äiti: "nyt kerrot heti mitä sä oot sinne laittanu"
Fanni: "ethän sä äiti suutu, jos mä kerron?"
Äiti: "no riippuu mitä olet sinne laittanut, nyt heti kerrot"
Fanni: "mut ethän äiti suutu?"

Kertoi sitten. Ja rankaistuksena oli, että joutui välittömästi poistumaan suihkusta. Tietysti ensin pestyään purkit, joihin oli hammastahnaa lätränny ja myös lattianpesu.

Kuivaillessaan pyyhkeeseen neitinen vaan totesi "nyt mä äiti sanon noille tahnoille ja saippuoille: älkää enää ikinä huutako mua, että mä laittaisin teitä mun keittoihin".

Jeah.

-Mari

4 kommenttia:

  1. :DDD

    Meillä muksut taitaa toivoa, että mä sanoisin tuota samaa sipuleille ;)

    VastaaPoista
  2. Ah miten tuttua...arvaatko miks meillä tällähetkellä käytössä ainoastaan palasaippuoita?

    VastaaPoista
  3. Ihan huippu!! :-D
    Minkä sille voi jos ne kerta niin houkuttelevasti huutaa, buhahaaa! :-D

    VastaaPoista