tiistai 29. maaliskuuta 2011

Paniikki

Kai sitä tarvii aina sen paniikin ennen ku saa aikaseks. Jeps, kouluhommat. Nyt alkaa vikat hetket olla käsillä. Vajaa kuukausi ja tehtävät pitäisi olla palautettu. Ja mulla on edelleen 1,5 tehtävää tekemättä. Toisen tehtävän oon päättänyt tehdä tän kuun aikana valmiiks.

Oliskin tässä siis enää yks väikkäri plärättävänä ja sitten kirjoteltavana ehyt teksti kolmesta tutkimuksesta ja sitten olis toinen tehtävä hoidettu pois. Mutta näinhän siinä väitöskirjan pläräämisessä edetään, blogia kirjoittaen ;).

Vähän saattaa ahdistaa. Ku päätin tähän samaan rakoon taas lopettaa tupakoinnin. Nyt kun oon pahetta vasta harjoittanut vajana vuoden, enkä edes päivittäin, on lopettaminenkin helpompaa. Ja on se vaan niin älytöntä touhua.

Mutta nyt tuumasta toimeen.

-Mari

2 kommenttia:

  1. tsemppiä, mulla on ollut triplaopinnot tänä keväänä eli olen mennyt muusta aloitusryhmästä melko paljon edelle. Pikkuhiljaa alkaa olla teoriat tehty, pari harjoittelua on nyt sitten putkeen...

    VastaaPoista
  2. Mä oon aloittanut jo 2004 ja vieläkin pakerran samaa koulua. Välissä siis syntynyt prinsessainen ja toista kouluakin kokeilin välissä. Olen siis kolme vuotta alkuperäistä ryhmää jäljessä ja opinto-oikeusaika loppuu heinäkuussa. Nyt on siis PAKKO valmistua ;).

    VastaaPoista