tiistai 15. helmikuuta 2011

Huomenna:

--> töihin
---> tarhalle
----> postiin
-----> isille
------> kotiin

Kotona:
- siivousta
- singstaria
- ruokailua
- nukkumaan

Näistä asioista on arki-illat tehty.

Ostin alesta reiman fleecepipon. Eipä sille paljon hintaa jäänyt, mutta muutaman käyttökerran jäljiltä nauhojen saumat on alkanu purkaantumaan, toisesta muutaman sentin matkalta ja toisesta viiden sentin matkalta. Reklamoin. Ihan periaatteen vuoksi. Saa nähdä mitä Reimalta vastataan. Reiman laatu on kyllä niin ala-arvoista. Vaikka rukkaset onkin parhaimmistoa. Rukkasissakin on kyllä yhdet maanantaikappaleet ollut, mutta niitä meillä onkin ollut varmaan reilut kymmenen paria jo, kyllähän siihen joukkoon yhdet vialliset melkeinpä pitää jo mahtuakin...

Ystävällä on vuoden sisällä ainoastaan kurjia kokemuksia sisukkaasta. Tilauksen mukana tuli väärä mekko, jonka hän palautti, tilaamaansa mekkoa ei ikinä saanut, eikä myöskään rahoja takaisin siitä. Nyt teki toisen tilauksen, jossa oli muun muassa ticketin baggie. Haalarit olivatkin loppu ja ystävä laittoi viestiä, ettei halua muutaman sisävaatteen takia maksaa postareita ja pyysi rahoja takaisin. Rahoja ei kuulunut, mutta sisävaatteet tulivat. Mekostakin on muistutellut, mutta sai tylyn vastauksen, että ovat mekon lähettäneet. Järkyttävän huonoa palvelua...

Loppuun piti siis vähän narista. Tänään on ollut kurja päivä. Onneksi kävi ystävä lapsukaisineen piristämässä iltaa. Nyt nukkumaan, jospa huomenna olisi himpun parempi päivä.

-Mari

2 kommenttia:

  1. Mä oon myös vähän kyrsiintynyt tohon Sisukkaan toimintaan, tosin arvasinkin, että jossain vaiheessa toi huono palvelu napsahtaa omalle kohdalle, niin monessa blogissa on sitä tässä viime aikoina moitittu. Multakin jäi kas kummaa tilauksen toinen tuote tulematta, muutaman viikon viivästyksellä suvaitsivat laittaa viestiä, että tilaamani tuote onkin loppu. Halusin rahat takaisin ja ne onneks sainkin taas muutaman viikon viivästyksellä, eli tais olla mun vika tilaus sieltä suunnalta. Teki jo mieli palauttaa se saapunutkin tuote, mutta ajattelin, että en pian saa siitä rahoja pois ikinä :D Niillä vissiin heittelee noi varastosaldot ihan kiitettävästi, kun mun mielestä ne pitäs ehdottomasti olla alakanttiin, jotta jokainen tilaaja saa varmasti tuotteensa eikä niin, että varastot on yliarvostettu ja tuotteet loppuu kesken. Sun kaverina ottaisin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen (vai mikä se virallinen nimeke ikinä onkaan). Reimasta sen verran, että meillä on ollut sitä aina ja vaatteet ovat olleet loistavia lukuunottamatta yhtä haalaria, josta kangas kului takaa lahkeista. Harmittaa vaan, kun ne vaihtoi materiaalia (samaten kun Ticket tänä vuonna) tykkäsin molempien vanhoista materiaaleista enemmän :P

    VastaaPoista
  2. Meillä kanssa kulu yks haalari lahkeesta puhki tosi oudosti. Mutta eipä toi reimatecin ohukainen kangas kestä enää meidän rymyroopen touhuja, viime syksyn käytössä ollut reimatecin vk-haalari polvesta puhki, samoin viime vuonna ostetut toppahousut. Ja nää siis vielä vanhasta mallistosta :).

    VastaaPoista