tiistai 26. heinäkuuta 2011

Venyttelyhän on ihan yliarvostettua

Pikkasen saattaa olla jalat (ja kaikki muutkin lihakset) tänään kipeenä. Illalla kuitenkin reippaasti juoksukoulun ohjeiden mukaan 30 minuutin lenkki.

Nyt mulla on vaan taas isot tarpeet. Haluaisin uuden puhelimen. Haluaisin iPodin. Haluaisin sykemittarin. Nyt vaan pohdiskelen jotain älykästä puhelinta, jossa olis soitin sekä semmonen juoksuohjelma, mihin saa sitten vaan ostaa sykevyön. Oon vaan ihan totaalisen pihalla jo näistä nykyajan puhelimesta, että tosissaankohan osaisin käyttää semmosta. Vinkkejä saa antaa hyvistä puhelimista, joissa on/joihin saa kyseiset toiminnot.

-Mari

2 kommenttia:

  1. Perässä tullaan! Tänään juoksin 16min, se taitaakin olla oma kaikkien aikojen ennätys :-D
    Mulla on pelit ja vehkeet, vaan se juoksutaito puuttuu, heh.

    Mä käytän sellaista ilmaista Endomondo-ohjelmaa, laitan lenkille lähtiessä puhelimesta ohjelman päälle ja kertoo lenkin aikana kierrosnopeuksia (vauhti per km) ja kotiin tultuani menen sitten katsomaan netistä omilta sivuiltani kartan missä menin ja millä nopeuksilla. Kaikki lenkit sitten tallentuvat nettiin. Tuo siis käsittääkseni tarvitsee sen älypuhelimen toimiakseen? Tai ainakin puhelimen, jossa gps yhteys. Mulla on siis HTC:n puhelin.

    VastaaPoista
  2. Olin vannoutunut Nokian käyttäjä ja varma etten tosiaan opi mitään uutta puhelinta käyttämään. Hiljattain ostin iphone 4:en ja on kyllä todella iisi. Varmasti paljon vielä saloja opiskelematta mutta eipä tässä ole ehtinyt perehtyä. Kuitenkin superhelppo ottaa käyttöön ja käyttää. Tuskin olen enää Nokiaan vaihtamassa takaisin :)

    VastaaPoista