perjantai 5. marraskuuta 2010

Siis voi väsymys

Monien mielestä syksy on masentavaa ja kamalaa aikaa. Mun mielestä syksy on ihan ok, tykkään pimeästä, märästä ja kylmästä en niinkään, mutta kyllä mä ne kestän :). Pieni aikaansaamattomuus kyllä vaivaa. Meidän huusholli on aina vaan ihan kesken lipastot kokoomatta, kirjahyllyt ja sohvat ostamatta, eikä mulla oikeestaan oo mitään suunnitelmaakaan niiden varalle.

Pikkuhiljaa, en nyt jaksa stressata. Haluisin vaan kauheesti ostaa koko aika kaikkee pikkusälää, sohvalla tyynyjä, viltin, kaikkia ihania kynttiläjuttuja ja sen semmosta. Ongelmana on vaan se, ettei oo mitään mihin sitä sälää sijoittaa, joten taas odotellaan.

Odotellaan eka varmaankin niitä vaatekaappeja, jotka tullaan laittamaan joskus. Jotta saadaan jätesäkit lojumasta olohuoneesta sekä Fannin huoneesta. Fannilla on niinku sukkareitakin käytössä nyt jotkut kolmet, kaikki loput on jonkun jätesäkin uumenissa, jätesäkki jommassa kummassa edellä mainituista huoneista.

Huonekalut olis myös kiva saada oikeisiin huoneisiin. Mun tuplaleveä sänky on nyt sohvan vieressä keskellä olohuoneen lattiaa. Kulkutilaa välissä on noin puoli metriä. Tv-taso ja telkkari on ainoot mitkä on järjestyksessä, mutta telkkariakaan en saanut toimimaan. Taaskaan. Pian ollaan kokonaan ilman telkkaria. Hiisi kun sitä on pudonnut tekniikan kelkasta jo ajat sitten.

Ihanaa, että viikonloppu on käsillä, saa taas vaan olla, eikä ole mihinkään kiire.

-Mari

PS. Mun isi hoitaa Fannia aina tiistaisin, kun mulla on zumba. Tän viikon tiistain Fanni oli kuitenkin oman isänsä kanssa ja eilen isi laitteli viestiä, et jos veis Fannin jumppaan. Sillä tuli ihan selkeesti vieroitusoireita lapsenlapsesta. On kyllä jotenkin hassua, että isi viettää nykyisin paljon enemmän aikaa Fannin kanssa kun mun äiti. Oon kyllä ihan hurjan iloinen siitä, että isi haluaa olla noin paljon pienen pirpulan kanssa

PPS. Mun piti oikeesti kirjottaa väsymyksestä, pikkasen kadotin olennaisen heti alussa jo. No ehkä siitä seuraavalla kerralla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti