maanantai 5. syyskuuta 2011

Hyh.

Sattui eräänä päivänä. Syötiin kotona jotain ihan perusruokaa, lisukkeena salaattia, jonka olin ihan hetki sitten tehnyt. Salaattia valmistaessa en huomannut mitään outoa. Lautasella, juuri kun olin tietystä kohtaa haarukoimassa, sattui silmiin tämmönen:


Fanni oli sekottanut oman salaattinsa ruoan joukkoon. Mulla ei jäänyt vaihtoehtoja. Nostin etanan sivuun, pahaa teki, mutta jatkoin syömistä. Fanni hetken yritti niskuroida vastaan "mitäs jos munkin ruoassa on etana", söi sitten kuitenkin.

Ällöttävää!

-Mari

Pst. mä huuhtelen aina kaiken, myös salaattikerän, josta tää tuli.

4 kommenttia:

  1. Voihan ajatella positiivisesti, että ko. salaatti oli tuskin täysin myrkyillä kyllästetty, kun etana kykeni siellä elelemään. ; D

    VastaaPoista
  2. Yyh!! Ei kiva ylläri lainkaan.
    Pisteet sulle kun jatkoit syömistä, mä olisin ehkä joutunut keksimään jonkun hämäyksen... :-D

    VastaaPoista
  3. Fanni alkaa olee sen verran iso ettei niin vaan hämätä. Joskus oon vahingossa ;) erehtyny lehteä lukemaan ruokapöydässä, ni jo on tullu sanomista, et "no mäkin haen sitten kirjan". Ja niin äiti kiltisti on laittanut lehden pois ;). Ja eihän se lukeminen oikeestikaan sinne ruokapöytään kuulu.

    Lenkit sujuu ohjelman mukaan ajallisesti, mutta sunnuntaina pitäis juosta se 5km, ja mä luulen, et nyt oon juossut jotain 2,5-3km. Oon siis ihan liian hidas :D. Mulla ei vaan oo mitään millä mittaisin matkaa, ni täytyy varmaan sunnuntaina uskaltautua asfaltille ja juosta äitille, sinne on muistaakseni joku 4,5km. Kokeilla mihin asti jaksaa :D.

    VastaaPoista