perjantai 5. elokuuta 2011

LOMALOMALOMA.

Nyt ei enää edes haittaa, vaikka oliskin huonot ilmat ensi viikolla. Ei mitään suunnitelmia, vaan aikaa ja olemista. Fiilispohjalta mennään ja tehdään, jos huvittaa. Työt on tuntunut jotenkin kauheen raskaalta viimeisen viikon. Tekis mieli vaihtaa maisemaa, lomallahan sitä on aikaa selailla mol:n paikat läpi ja lähetellä hakemuksiakin.

Ostolakkokin on pysynyt hyvin läjässä. Pari viikkoa on taidettu jo lakkoilla, ja ollaan ostettu vaan crocsit Fannille. Ystäväni Milo (jonka kanssa lakkoillaan) antoi niille hyväksynnän, ollaanhan niitä crocseja kuitenkin etsitty alkukesästä saakka, ja Prismasta löytyi puoleen hintaan sopivat ja ihan nätit, ei voinut jättää ostamatta.

Juoksukoulua ollaan toteutettu melkein ohjeiden mukaan, vähän viikko-ohjelmaa muokaten tilanteiden mukaan. Eilinen ja tää ilta ollaan oltu rannalla pulikoimassa, vielä kun kelit uimisen sallivat. Tältä päivää on lenkki rästissä, mutta jospa huomenna kävis kahdesti tai paikkaa rästiin jääneen sunnuntain vapaapäivänä. Yhtä tuskaselta se juokseminen vieläkin tuntuu. Helpottumista odotellessa :).

-Mari

2 kommenttia:

  1. Go girl! Tsemppiä vaan siihen juoksuun, kyllä se siitä ihan oikeasti helpottuu!

    Mä tein Oulun reissulla taas oman enkan, nyt pääsin jo yli sen 5km tavoitteen! Olen vaan niin tyhmä, että en malttaisi ollenkaan pitää niitä välipäiviä ja olen käynyt lenkillä 4 x vkossa. Tuloksella, että taas on kurkku kipeä ja flunssa tulossa. Että alanpa pitämään niitä palautumispäiviäkin...

    Hyvää ja rentoa loman jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kannustuksesta, sä toimit nyt mun mun suurena esikuvana, ja sun juoksuista saan uskoa omaankin tulevaan :D. Tänään se juokseminen tuntu jo paljon paremmalta, ku eilen, osasin ottaa alun vähän rauhallisemmin. Luulen, et mun ongelmana on se, että juoksen liian kovaa ja sit uuvun hetikohta juoksun vasta aloitettuani.

    VastaaPoista