torstai 10. helmikuuta 2011

Musiikki

Mä olen oppinut nauttimaan pienistä asioista. Tuntuu, että aiemmin olin niin stressaantunut ja ahdistunut kaikesta, etten oikein osannut iloita mistään. Kyllä mua vieläkin stressaa. No ne OPINNOT, jotka ei edisty. Silti mä nautin elämästä. Vaikka tulee kolhuja, niin jaksan kuitenkin hyvin. Tuntuu niin hyvältä voida hyvin.

Mä tuppaan aina vähän kaikista biiseistä soveltamaan semmosen omaan elämäntilanteeseen sopivan. Ja sit mä aina kyynelehdin. Mä vuodatan välillä kyyneleitä ihan salkkareidenkin johdosta, et siihen ei paljon tarvita :D. Musiikki tuntuu tällä hetkellä yhdeltä asialta, josta saan ammennettua voimaa ja hyvää oloa.

Mä kuuntelen lähes ainoastaan kotimaista musiikkia, radiosta Suomi Pop. Eli semmosta perus kotimaista purukumipoppia ;). Suosikkeja on Jiput, Laura Närhet, Juha Tapiot, Kaija Koot, sun muut. Monikaan, varsinkaan mun ikäinen, ei moista musiikkia kuuntele. Mutta mä kuuntelen. Ja olen ylpeä siitä! :D

Töissä on melkein joka huoneessa 'poppikoneet' ja radiohan soi, päivästä toiseen. Työntekokin maistuu paljon paremmin musiikin siivittämänä.

-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti