tiistai 28. joulukuuta 2010

Monttu auki Sellossa

Eilen oli pakko päästä shoppaamaan. Itäkeskus on niin nähty, keskustaan liian vaivalloinen mennä. Sello on kiva, sinne siis. Mutta koin järkytyksen. Vaikka kuinka oon lähiössä lapsuuteni kasvanut, enkä ikinä ns. hyvämaineisella asuinalueella asunut, niin jostain syystä mua järkytti herra-nisti, joka niiskas jotkut kokaiinit nokkaansa lelukaupan edessä, samalla kun neiti-nisti pakkasi jollekin lapselle lahjaa vieressä. Epäselväksi jäi ostivatko lahjan vai kantoivatko vaan ulos. Tosin varastaminen on pikkujuttu sen rinnalla mitä herra-nisti touhusi. Mihin tää maailma oikein on menossa?

Kammottavaa.

-Mari

6 kommenttia:

  1. No OHO 8-O
    Mä olen niin naiivi, että aina kuitenkin mietin, että "Eiii se varmaan oikeasti mitään huumetta ollu, jotain muuta varmaan...". Mut kait se on vaan opittava maailman tavoille, kyllä kait niitä nistejä nykyään ihan joka paikassa on.

    VastaaPoista
  2. Just.Mitä tohonkin nyt sanoisi?
    Meitä on moneen junaan ja joidenkin juna on jo aikaa sitten lähtenyt?
    Onneksi olit yksin etkä tyttösi kanssa:)
    Ei ole kiva selitellä lapsille tuollaista lajille tyypillistä käyttäytymistä.Ei ihan vielä.

    VastaaPoista
  3. Jassu: joo kyllä mä kanssa kaikkeni yritin, että olisin saanut asian kiellettyä, mutta oli vaan niin selkee tapaus. Ihan karseeta.

    Niinu: joo nuo elävät kyllä niin omassa maailmassaan, eivätkä näytä tajuavan mistään mitään. Ex kerran kerto junassa verisen ruiskun+neulan kanssa kävelleestä nististä ja oli puhelimessa ihmetelly kavereille, et miks kaikki ihmiset tuijottaa mua. Näin se vaan menee.

    VastaaPoista
  4. Hyi mikä juttu, kyllä maailmaan mahtuu kaikenlaista!

    VastaaPoista
  5. herra-nisti? neiti-nisti? voisitko kertoa mitä ne on, tää äiti ei tiedä :)

    VastaaPoista
  6. Herra-nisti oli miespuolinen huumeidenkäyttäjä ja neiti-nisti naispuolinen huumeidenkäyttäjä.

    VastaaPoista