lauantai 10. heinäkuuta 2010

"Äiti sovitaaks?"

Huomenna meillä on ekat synttärikekkerit, tulee sukulaiset. Fannin oli tarkoitus tulla huomenna vasta mummolasta kotiin, mutta tulikin jo tänään. Nyt ollaan väännetty taas siivoamisesta. Fanni oli jo sitä mieltä, ettei haluu lahjoja, synttärit voi perua, koska ei siis jaksa siivota.

Äsken sitten neitokainen olisi halunnut katsoa DVD:ltä Peppiä, mutta kielsin. Hänellä oli sitten hyvä ehdotus tähän: "sovitaaks mä en saa kattoo ruotsalaista dvd:tä ku mä en oo siivonnu, mut ku mä oon siivonnu, ni sit mä saan kattoo ruotsalaista?". Tähän minä sitten, että JOO. Niin neitosella oli taas sana hallussa "mut nyt mä saan kattoo suomalaista DVD:tä". JEP!

No ei sopinu, jatketaan vääntämistä. Välillä ihmettelen mistä se noita juttuja keksii. Rantsuun piti lähteä vielä uimaan, mutta eihän tässä ennätä. Lämpö väsyttää, enkä saa mitään aikaseks. Jotenkin oletin, että asunto siivoutuu itsestään ja kakut leipoutuu itsestään. Plaah.

-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti