maanantai 22. helmikuuta 2010

Jopas on taas mahtava elämä!

Tällä hetkellä vatuttaa ja rankasti! Vatutuksen on aiheuttanut monet erinäiset asiat ja vatutuksen määrä on lisääntynyt päivän edetessä. Tässä aiheista muutamia:

- lapsukainen, joka jaksaa taas entiseen malliin huutaa ja raivota (parhaillaan itkee/kiukkuaa "mä en tee mitään, mä en tee mitään", kun iltapalaa pitäisi syödä), kohta on meno nukkumaan ja sinne mennään sitten syömättä

- eroahdistus, sydänsuru, ikävä, joku noista tai jotain vastaavaa

- ekan kerroksen (asutaan kolmosessa) asukas, joka on soittanut pianoa tänään taas puoli päivää, piano soi joka jumalan viikko, joka ainut päivä, tämän seurauksena olen katsellut tänään taas asuntoja

- yks vaiva, joka on vaivannut kaks päivää ja sääressäkin on joku ihme muljuva patti, lääkäriin en mene, ne pitää mua siellä varmasti hulluna

- hampaat, joita puren yöllä (ja päivälläkin varmaan) yhteen, koska on stressi

- rahatilanne, haluisin olla kymmentuhataari ja mennä lindexille ja ostaa kaupan tyhjäks, shoppaholismi taas vaivaa pahemman kerran, tilaukset jo laitettu h&m:lle, asokselle ja ellokselle, laskuja odotellessa

Nyt tappelen ton kakaran nukkumaan, jotta pääsen itse nukkumaan, jotta voin huomenna herätä pirteänä (toivottavasti) parempaan päivään. Fanni menee huomenna mummolaan hoitoon. Mulla on tää viikko vielä harjoittelua, kolme päivää saa olla pois, sen jälkeen on korvattava poissaolot ja mun kolmas päivä tuli tänään täyteen. Niinpä on pakkorako viedä mummille, toivottavasti olis keskiviikkona tarhakunnossa.

-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti