sunnuntai 15. marraskuuta 2009

Rilluttelua.

Fanni jäikin isin luokse eilen yöksi, joten lähdin kaverin kanssa (TAAS!) baariin. Oltiin kyllä selvinpäin, mutta jo toinen kerta kuukauden sisään rimpsalla, ja mä oon jopa alkanut viihtymään baarissa :). Autolla olin liikkeellä, kotiuduin joskus kolmen aikaan. Aamulla en meinannut uskoa silmiäni kun katoin puhelimesta kelloa, joka näytti 12.02! Mä nimittäin en ikinä nuku noin pitkään, ehkä joskus kymmenen vuotta sitten oon nukkunut noin pitkään.

Kauhee päänsärky oli herätessä, ja muutenkin huono olo. Ihan ku olis krapula ollut, päänsärky varmaan siitä tupakalla ramppaamisesta ja huono olo syömättömyydestä. Tunnin verran lorvailin vielä sängyssä ja sitten kävi käsky lähteä hakemaan neitokaista kotia. Suihkun kautta ja aamupalaa myöskin vähän napsin. Fanni oli oikein aurinkoinen tänään koko päivän. Illalla vähän alko narina, mut se nyt on ihan normaalia. Käytiin puistossa, siirrettiin huonekasveja uusiin ruukkuihin ja sain jopa imuroitua. Pölypussi oli täynnä, ja sen vaihtaminen oli työn ja tuskan takana, mutta onnistui lopulta.

Nyt vaan ei sitten nukutakaan kun on aamulla nukkunut niin pitkään. Ja huomenna olis kuitenkin aikainen herätys. Täytyy yrittää jatkossa toteuttaa nää mahdolliset baarireissut mielummin perjantaihin, ni ehtii unirytmiä tasailla paremmin. Nyt täytyy mennä väsäilemään eväitä (kanapihvi ja saalaattia) huomiselle ja sitten yrittää nukkumista. On muuten hyvästä toi terveysasemalla harjoitteleminen, laihtunu kuukauden aikana kilon kun sitä mukautuu niiden terveellisiin ruokailutottumuksiin. Hedelmiä ja kasviksia vaan mahan täydeltä ;D.

-Mari

1 kommentti:

  1. Jee, koitetaas jos onnistuu kirjottelemaan... :) Mä oon kans todennu, et jos baariin meen, niin pe. Ei kykene la, menee koko seuraava viikko muuten pieleen x) Vaikka sama kai se millon menee, jos ei paljo vaihtoehtoja oo.. :)

    Aion vielä valittaa, et vaihda sun profiilin värit, saan jonkun epilepsian ehkä... x)

    /S

    VastaaPoista